je bent ondernemer ...

id punt is jouw klankbord om je ambities te realiseren

id punt voor ondernemers ...

id punt begeleidt ondernemers die openstaan voor verandering in de richting van duurzame verbetering. We beluisteren, begrijpen en inspireren jouw visie. Dit vertalen we naar een plan voor je organisatie. Zo bouwen we samen aan het verhaal van jouw organisatie. We koppelen dit aan de ambities van jouw talentvolle medewerkers die geloven in dat verhaal en er willen aan meeschrijven. Samen gaan we van idee naar groei!

id punt is erkend dienstverlener voor de kmo-portefeuille. Via deze maatregel kan je als ondernemer financiële steun krijgen voor onze advies- en opleidingsprojecten.

onze verhalen voor ondernemers ...

26 oktober – netwerkevent met Unizo

Delegeren: leiding (uit handen) geven zonder loslaten Noteer alvast 26 oktober 2017 in je agenda! Die avond organiseren we samen met Unizo West-Vlaanderen een netwerkactiviteit rond delegeren bij Dercor te Moorsele.  Een kmo-bedrijfsleider is met veel zaken tegelijkertijd bezig. Té veel? Moet je dat allemaal zelf doen of beschikken je medewerkers ook over die talenten? […]

lees meer ...

Wij behalen opnieuw het Qfor certificaat!

Goed nieuws! Wij behaalden opnieuw het Qfor kwaliteitslabel voor onze advies- en opleidingsactiviteiten. Onze interne processen rond kwaliteit, informatie, communicatie, administratie, medewerkers, samenwerkingen, … werden succesvol doorgelicht en we beantwoordden aan de Qfor norm.  Voor advies, coaching, opleiding en (loopbaan)begeleiding op vlak van missie, visie, strategie, organisatie-uitbouw, communicatie, leiderschap, … kan je steeds terecht bij […]

lees meer ...

Klant in de kijker: Bossuyt Shop Interiors

Hoe een winkelinrichter een adviseur in retailconcepten werd Vroeger gaf Bossuyt Shop Interiors de bakker een nieuwe toonbank. Vandaag krijgt hij ook een nieuw retailconcept. Een inspirerend verhaal van twee ondernemers die hun onderneming met frisse ideeën laten veranderen en groeien.    Lees via deze link het volledige artikel: https://www.bankvanbreda.be/blog/hoe-een-winkelinrichter-een-adviseur-in-retailconcepten-werd/ 

lees meer ...

1 contactpunt voor al je vragen rond personeel? Het kan!

Naast onze gekende adviesprojecten, startten we een nieuwe formule op voor ondernemers. Een dienst waarbij ondernemers met hun vragen rond strategie, organisatie en personeel bij ons terecht kunnen voor een ondersteunend antwoord. Een antwoord via e-mail, telefoon of via een bezoek. In de prijs van het hr abonnement zitten 16 helpdesk-uren vervat. id punt houdt […]

lees meer ...

Binnenkort: ons nieuw kantoor in Waregem!

Misschien heb je het al gelezen, gehoord of gezien… Na een leerrijke denk- en ontwerpfase, zijn de bouwwerken van ons nieuw kantoor van start gegaan. Onze nieuwe locatie? Groenbek in Waregem!  Samen met onze architect Michaël Bleuzé vertaalden we onze droom en ideeën in een nieuwe thuis. In ons gebouw komen rustige ruimtes voor begeleidingen, […]

lees meer ...

Welkom in ons team, Peter!

Wij verwelkomen graag Peter De Greef als extra kracht in ons team.  Als pedagoog, deed Peter al heel wat ervaring op in de wereld van Kind & Gezin, kinderopvang en leerlingenbegeleiding. Via communicatie en samenwerking begeleidde hij ook al heel wat organisaties en teams om zichzelf beter te leren kennen en verandering te realiseren. Mensen […]

lees meer ...

Volg je met ons mee?

Groenbek te Waregem, onze toekomstige locatie!  Ons huis, waar we jullie graag ontvangen tegen eind 2018, begint duidelijk te groeien.  Architect Michaël Bleuzé zorgde voor een creatief ontwerp en volgt alle werken van dichtbij op.  Ook voor het interieur heeft hij al een aantal leuke ideeën klaar. We kijken er al naar uit!    Als […]

lees meer ...